środa, 4 listopada 2015

Jesień, jesień...

Piękna? Jak do tej pory nie narzekam. Błękit nieba i słoneczko rozpieszczało nas w Krakowie przez większość minionych dni ;)

 Ale jednak nie mogę zebrać motywacji do zrobienia czegokolwiek... Chyba dopadła mnie jesienna chandra, choć przy takiej pogodzie często się to nie zdarzało... Ale jestem tu i chcę się z wami podzielić przeżyciami z minionego tygodnia. A działo się dosyć sporo ;)  

Zacznę po kolei, czyli od rzeczy przyjemnych. W piątek pozwoliłam sobie na opuszczenie zajęć na uczelni i spędziłam cudowny dzień z przyjaciółką na kursie wizażu. Ściślej mówiąc - ona się uczyła, a ja wykazywałam się cierpliwością siedząc przez ok. 4-5h na krześle, słuchając poleceń typu otwórz/zamknij oczy :D Sobotę z resztą spędziłam podobnie ;) ale nie narzekam ani troszkę, bo uwielbiam tego typu sprawy. Piękny make-up czy nowa stylizacja paznokci to jedne z tak zwanych małych rzeczy, które potrafią poprawić mi nastrój. Ktoś ma podobnie? A może macie inne drobnostki sprawiające, że nawet w pochmurny, deszczowy i najgorszy dzień potraficie się uśmiechnąć?   
A wracając do tematu... efekty, jak dla mnie, były niesamowite i zdecydowanie warte poświęconego czasu! 
A oto efekty: (zdjęcia z telefonu nie oddają rzeczywistości, niestety...)




Kolejne co przychodzi mi do głowy, to piosenka "u cioci, na imieninach są goście i jest rodzina";) (wy też słyszeliście melodię podczas czytania? :P) Tak, kolejną sobotnią atrakcją było spotkanie rodzinne i duużo pysznego jedzenia - dla studenta to bardzo ważna kwestia :D 

Miałam zamiar pisać o kolejnych sprawach - tych mniej radosnych a bardziej poważnych - jednak zrezygnowałam. Zbyt obszerny temat... I nie chcę tworzyć takiego kontrastu w jednym wpisie. Ale obiecuję, że opiszę go do końca tygodnia (jeśli nie ogarnie mnie lenistwo, to nowy post będzie już jutro.) Chociaż nie mówię "hop", bo lubię odpoczywać zanim się zmęczę :D 

Dobrej nocy! i - mam nadzieję - do jutra! ;) 

1 komentarz:

  1. Cudowne makijaże i dobrze spędzony czas.. Aż miło poczytać :)

    OdpowiedzUsuń